ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

(ÖZEL HABER) Tiago Karşıyaka'da…

6 Temmuz 2010

İzmir ekibi Karşıyaka, kırmızı beyazlı ekibimizin transfer listesinde yer alan Brezilyalı Tiago Bezerra ile ön ...

İzmir ekibi Karşıyaka, kırmızı beyazlı ekibimizin transfer listesinde yer alan Brezilyalı Tiago Bezerra ile ön protokol imzaladı. Dün 700 bin TL'ye varan fiyatı nedeniyle Tiago'nun transferinden vazgeçen yeşil kırmızılı yönetim, taraftar baskısı sonrasında Tiago'nun işini bitirdi.

Haber merkezimize gelen son dakika haberine göre, İzmir ekibi Tiago Bezerra ile menajeri aracılığıyla görüşerek ön sözleşme imzaladı. Karşıyaka taraftarının ısrarla istediği Tiago'nun transferi için yeşil kırmızılı takımın yönetimi büyük çaba harcadı. Karşıyaka Boluspor'un transfer listesinde yer alan Tiago için devreye girerek bir anlamda Oliviera'nın intikamını aldı. Bilindiği üzere Boluspor, Karşıyaka'nın elinden Brezilyalı Oliveira'yı alarak son dakika golü atmıştı.

14 yorum yapılmış
  • Bolusporum benim
    9 Temmuz 2010 • 23:44
    Bu sitede editör yokmu şu karşıya heryede dingilinin yorumları neden yayınlanıyor. Tiago konusuna gelince Nduko bunu havada karada...
  • AHMET
    9 Temmuz 2010 • 18:46
    kapak mapak siz anca kendinizi avutun.. karşıyakaya hayırlı olsun bu transfer ama bizim nduko daha kaliteli bi futbolcu,karşılaştığımızda da göreceksiniz tiagoya nasıl nal toplatacak.. ŞAMPİYON BOLUSPOR!!!
  • Herkes haddini bilecek !!
    6 Temmuz 2010 • 20:33
    ksklı resme bi bak bakalım tiago size ne hareketi yapıyor.
  • Kemal gülcan
    6 Temmuz 2010 • 18:57
    ula konuşmasını bile bilmiyon donu giydirmesin de baride bişeye benzesin İzmirli cocuk :o) bu işareti herkesede yapmam sevildiğini bil :o)
  • Kemal gülcan
    6 Temmuz 2010 • 18:59
    yalanmı olum donunuz yok giymeye gelmişsin masal okuyon :)
  • KARŞIYAKA HERYERDE
    6 Temmuz 2010 • 18:49
    DİKKAT ET KSK O DONU BAŞINA GEÇİRMESİN KOÇ HERSENE GEÇİRDİĞİ GİBİ =D
  • Kemal gülcan
    6 Temmuz 2010 • 17:02
    ksk gitsin giymeye don alsın :):)
  • Kemal gülcan
    6 Temmuz 2010 • 15:56
    BU HABER YALAN BENCE
  • cem eren
    6 Temmuz 2010 • 15:31
    ben hiç inanmıyorum şişirme haber
  • KARŞIYAKA HERYERDE
    6 Temmuz 2010 • 15:16
    KARŞIYAKA İSTEDİĞİ HER ADAMI ALIR BEYLER BUNU AKLINIZA SOKUN....BU DA SİZE DERS OLSUN KAPAKKKK
  • gökhan
    6 Temmuz 2010 • 00:18
    allah razı olsun karşıyakadan almıs bunu 700bın bayılmıs.nduka 5 basar tıagoya nduka evladımız daha ıyı oldu
  • kerem014
    6 Temmuz 2010 • 00:48
    Tiagonun gelmesinden, Nduka'nın kalması daha hayırlı olur.
  • Kemal gülcan
    6 Temmuz 2010 • 11:57
    hey sağol ksk nduko nun kalmasını çok istiyordum. nduko bunu çalımlar be :)
  • yaşar
    25 Ağustos 2011 • 00:26
    en büyük kaf kaf başka büyyük yok kunuşmayın