ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

(ÖZEL HABER) Efsane stoper geri dönüyor...

11 Temmuz 2012

HABER: BARIŞ OKÇU Boluspor aradığı stoperi buldu. Tecrübeli defans oyuncusu Ahmet Görkem Görk'le görüşüldüğü öğrenildi. Görkem'in ...

HABER: BARIŞ OKÇU

Boluspor aradığı stoperi buldu. Tecrübeli defans oyuncusu Ahmet Görkem Görk'le görüşüldüğü öğrenildi. Görkem'in kiralık olarak transfer edileceği ifade edildi.


Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Boluspor transfer komitesi, stopere aranan adamı buldu. 2007-2008 sezonunda Boluspor'un efsane kadrosunda yer alan ve şu anda Elazığspor forması giyen Ahmet Görkem Görk'le görüşen Boluspor'lu yöneticilerin, tecrübeli oyuncuyla görüşüldüğü öğrenildi. Görkem'in Boluspor'a kiralık olarak geleceği belirtildi.


Uzun görüşmeler sonucunda ikna edildiği öğrenilen Görkem Görk'ün bu hafta içi Boluspor tesislerine gelerek resmi imzayı atması bekleniyor.

11 yorum yapılmış
  • bolulu oğuzhan
    11 Temmuz 2012 • 18:43
    bu elazıg sporla yeni sözleşme imzalamadımıydı.
  • Gazi_Caner_14
    11 Temmuz 2012 • 18:56
    Eğer bu haber gerçekten doğru ise and olsun ki EN BÜYÜK FLAŞ transferimiz olur. Ahmet Görkem Görk kardeşimizin gelmesini bütün BOLUSPOR camiası ister. İnşallah tekrar aramıza katılır ve bizleri coşturur. Sayın Editör ?? Kesin geliyor dimi Görkem ! ??
  • İsa
    11 Temmuz 2012 • 18:59
    bu seneki transferler gerçekten isabetli oluyor.... İNŞALLAH bu sene süperlige çıkacağız...
  • Gazi_Caner_14
    11 Temmuz 2012 • 19:48
    Elazığspor ile tekrar anlaşma sağlamış GÖRKEM. Umutlarımız başka baharlara kaldı artık :( Stoper arayışına devammmmm... Bekliyoruz
  • erman cansever
    11 Temmuz 2012 • 19:59
    eyvallah görkem kötü futbolcu değil ama ondan bir özür bayer veya velideki çabukluğu beklemeyin cemilde görkemde ağır oyuncular süratli forvetlere karşı işimiz zor olur bnce volkan koçaloğlu daha doğru bir tercih olurdu.. ama hayırlı olsun açıkcası bir stoper transferi daha bekliyorum...
  • Bolusporlu
    11 Temmuz 2012 • 20:21
    BOLUSPOR a gelmeden önce tanımıyordum,BOLUSPOR da ve sonra gittiği her takımda iyi oynadı,devamlı formdaydı alınır. inşallah nokta transfer olur.
  • yılmaz çelik
    11 Temmuz 2012 • 22:02
    sayın editör haber doğrumu gelme olasılığı nedir bilginiz varsa yzarsanız sevinirim,yoksa sadece olasılık mı?
  • erhan atabay
    11 Temmuz 2012 • 22:24
    sadece görkem yetmez.koca sezonu 2 stoperle geçirmeyi düşünmüyorsunuz değil mi?cemil adıcan,yalçın ayhan ne oldu?
  • alp
    12 Temmuz 2012 • 00:54
    volkan görkemden daha hızlı mı?.ayakta duramıyor.
  • BS
    12 Temmuz 2012 • 01:34
    erman bence tam aksine cemille görkem hızlı stoperdir.. ama bizim cemilin yanına fizikli bir stoper lazım. 2 tane cılız stoper yan yana olmaz. fiziklide olmuyorsa "kasap" diye tabir edilen bir stoper alınsın.
  • Ahmet Kırcalı
    12 Temmuz 2012 • 11:13
    Görkem geçtiğimiz gün Elazığspor ile 3 yıllık sözleşme imzaladı ve şuan Elazığspor Görkem'i bırakmıyor. Eğer olurda kadrosunda 5 stoper bulunan Elazığspor Görkem'i kiralık yada bonservisi ile göndermek isterse Görkem Elazığ'dan ayrıldığı gün bize gelip imza atacak. Kendisi Akhisar, Erciyes istemesine rağmen Bolu'ya gelecek. Çünkü Bolu'yu ve Boluspor taraftarını çok seviyorum diyor. Şimdilik transferi söz konusu değil ama heran gelebilirde. Herşey Elazığspor hocası ve yöne ...