ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

BU SEZONA YAZIK OLDU

23 Şubat 2019

..................

Boluspor kendi evinde Adanaspor'a son dakika golüyle 1-0 mağlup olurken, kötü gidişat devam etti. 32 puanda kalan Boluspor kötü oyunu sonrasınra taraftarı çileden çıkarttı.  

Maçın genelinde topa daha çok sahip olmasına rağmen girdiği pozisyonlarda son pasları yapamayan Boluspor, çıkarken kaptırdığı toplarda da kalesinde önemli tehlikeler gördü. Teknik direktör Orhan Kaynak Adanaspor maçında Gökhan, Fink, Burak, Ümit, Hayrullah, İshak, Akabueze, Sebaihi, Guido, Mustafa, Vukadinovic ilk onbirine şans verdi. Forvette yeni transfer Vukadinovic'e şans veren Kaynak, ikinci yarıda Batuhan'ı sahaya sürse de oyuncuların son pas hataları ekibimizin öne geçmesine engel oldu. 


TARAFTAR İLGİ GÖSTERMEDİ
Bu sonuçla Boluspor 32 puanda kalırken, Adanaspor 29 puana yükseldi. Son 4 maçtan sadece 1 puan kazana bilen kırmızı beyazlılar, haftaya yine sahasında İstanbulspor'u konuk edecek.    

17 yorum yapılmış
  • ayhan
    23 Şubat 2019 • 16:24
    iyi OYNAYAN KALECİ VARDI BETLEY ÇOK KÖTÜYDÜ BU KADAR HATALI PAS VERİLİRMİ ODA BIKMIŞ HERKES KÖTÜ BENDE KATILIYIM TAM OLSUN DEDİ DENİZLİ MAÇINDAN SONRA BOLU ÖNLEMİNİ ALAMADI SON 12 HAFTADA 3 BERABERE 1 GALİBİYET BÖYLE BOLUSPORUN 54 SENEDİR GÖZÜKMEMİŞTİR ÇARIKÇI 3 SENEYİ BOŞ GEÇMİŞTİR
  • a1414ist
    23 Şubat 2019 • 16:27
    MAHALLE MAÇI GİBİ SEYİRÇİ YOK FUTBOL YOK REZİLLİK ÇARIKÇI KALIRSA DÜŞERİZ
  • Kbrsckl
    23 Şubat 2019 • 16:34
    Mustafa durak akabueze melih okutan gokan degirmenci haric gerisi cöpp.orhanla yönetimde dahil yazacak baskada bısey yok.böyle futbolmu olur...insanda biraz onu gurur olur coluk cocugunuza helal ekmek götürmeyi düsünün biraz
  • BPAALI
    23 Şubat 2019 • 16:29
    ORHAN KAYNAK KESİN GİT TABİ ÇARIKÇIDA
  • yldrm
    23 Şubat 2019 • 16:36
    Orhan Kaynak. 4 haftadır yazıyorum. 5. haftada şutlanırsın diye ama sende eşşek derisi gibi surat var.İstifa edip şerefinle gitmektense kovulmayı tercih ediyorsun.Çünkü işin ucunda para var.4 maç 1 puan, İstanbulspor dan da 1 puan alırsın. Senin için 5 maçta 2 puan çok büyük başarı.Sen amatörde bile hocalık yapamazsın.Seni Bolu'ya getiren Necip başkanla birlikte defolup gidin.Yılmaz ÖZEN hocayı getirsinler takımın başına. Hiç olmazsa yerli hocamız olur.
  • AYDINLIYKSEL
    23 Şubat 2019 • 16:39
    Moral sıfır yorum sıfır (09) yüksel
  • kazm
    23 Şubat 2019 • 16:42
    bu takımı sen bu hale getırdın hoca dıye getırdıgın zavallının sucu gunahı yok.madem orhan hocayı getırecektın SAİT HOCAYI nıye gonderdın,bır tane adam gıbı santrafor alamadın nerde ıskarta varsa son dakıka aldın.YAPTIĞIN YANLIŞLARI GORDUN ZATEN FUTBOLDAN ZERRE KADAR ANLADIGIN YOK.HOCANI DA AL DEFOL GİT BE BAŞKAN. BIZLERI REZIL ETTİĞİN YETER.
  • Boluyusevenkarabuklu
    23 Şubat 2019 • 17:02
    Cüneyt karakuş hoca var herzaman takimin başında yine sans verin orhan kaynak iyi olsa elazigda dururdu.Birde boluspor deneme tahtası değil.
  • etin
    23 Şubat 2019 • 19:09
    Bolu kümeye seri mağlubiyete ihtiyaç var bolu kümeyeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeèeereeeeeeeeeee... ..................................................... ................................
  • smail
    23 Şubat 2019 • 19:52
    Bir takim bu kadarmi kotu oynar. Kimin ne yaptigi belli degil. Orta saha yok kanatlar yok. Corvet yok.uyum hic yok. Ruh desen zAten yok,v .bu kadar yoklar icinden var cikarmi? Tabili cikmaz. Mac boyunca kaleyi tutan bir sut var,siz antremanlarda ne yaparsiniz. Diarra bu takimda naedn oynamaz,orta shasi olayan bir takim nasil olurda yunus emreye bir ay izin vaerir. O zaman topu gitsin paf tkimla maclara cikin.bu nasil yonetim bu nasil anlayis. Sehrimizn bir efsanesi vardi onuda bu sene bitirdin
  • Kbrsckl
    24 Şubat 2019 • 09:13
    Carıkcı git sen işine gücüne bak futbol senin işin değil şu takım ligde kalsın yeter sen istifa et orhanla beraber bu takım siz olmasanızda ligde kalır zaten.baskan kim olursa olsun denizli macında denizli baskanı galibiyete 10 biner lira pirim acıklıyo sende tık yok nasıl motive olacak bu takım bu kadar cimrilik zarar veriyo işte takıma kefenin cebi yok baskanlık sadece o koltukta oturmak değil üc kurusa bes kofte etmiyo anla artık.
  • Kbrsckl
    24 Şubat 2019 • 09:13
    Carıkcı git sen işine gücüne bak futbol senin işin değil şu takım ligde kalsın yeter sen istifa et orhanla beraber bu takım siz olmasanızda ligde kalır zaten.baskan kim olursa olsun denizli macında denizli baskanı galibiyete 10 biner lira pirim acıklıyo sende tık yok nasıl motive olacak bu takım bu kadar cimrilik zarar veriyo işte takıma kefenin cebi yok baskanlık sadece o koltukta oturmak değil üc kurusa bes kofte etmiyo anla artık.
  • halitcanbaz
    24 Şubat 2019 • 18:20
    kaynak gitmeli
  • Emre