ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

ADAM GİBİ OYNAYIN !

31 Ekim 2020

..........................................

Beypiliç Boluspor, TFF 1.ligin 8.haftasında deplasmanda Bursaspor ile karşı karşıya geldi. Kırmızı beyazlılar Bursaspor’a 4-2 mağlup oldu. 

Beypiliç Boluspor, TFF 1.ligin 8.haftasında deplasmanda Bursaspor ile karşı karşıya geldi. Kırmızı beyazlılar maçın ilk yarısını 2-1 geride kapattığı mücadelede Bursaspor’a 4-2 mağlup olmaktan kurtulamadı. Kırmızı beyazlıların oynadığı isteksiz futbol saç baş yoldurdu. Beypiliç Boluspor’un gollerini Muhammed ve Melih kaydetti. Kırmızı beyazlılar aldığı mağlubiyetle ligin dibine demir attı. Bursa Büyükşehir Belediye Stadyumu'nda oynanan mücadelede ev sahibi Bursaspor'un gollerini ise  Ali Akman, Burak Kapacak, Batuhan Kör attı.

13 yorum yapılmış
  • istbayrampaal
    31 Ekim 2020 • 18:48
    ALİ KETEN ALİCAN HAMZA OGUZHAN BUNLAR ÇOK BASİT KALDILAR KİMİ YENECEKSİNİZ HOCA TAKIMA ALIŞAMADI
  • ayhan
    31 Ekim 2020 • 18:52
    OSMAN HOCAYLA DEVAM EDİLECEKTİ REHA HOCA 2 HAFTADIR OYNANAN FUTBOL ORTADA
  • Cello
    31 Ekim 2020 • 18:54
    Sizde serefinizle gazetecilik yapında yorumları yayınlayın basın kimsenin adamı olmaz sadece adam olur
  • RemziKrc
    31 Ekim 2020 • 18:55
    1)Futbolumuzda REZİL olduk.2)56 dk.Alican ve Ali Keten'i sahada tutan teknik diretörle REZİL olduk.3-20 futbolcu transfer eden yönetimle REZİL olduk.4)Mosquera-Melih-Aykut-Burak dışındaki futbolcularla REZİL olduk.5)18 takım içinde en kötü futbol oynayan ve her hafta, bir önceki haftayı aratan takım olduğumuz için REZİL olduk.
  • BOLUSPORUSEVEN09YKSEL
    31 Ekim 2020 • 18:57
    SÖYLEMİŞTİM.BOLUSPOR ANCAK BİZİM AMATÖRDEKİ AYDINSPOR 1923 Ü YENER.BU KADRO 2.LİG KADROSU SAYIN BEYLER
  • Mehmet
    31 Ekim 2020 • 20:12
    BOlu acaba ne zaman maç kazanancak
  • Bolu141414
    31 Ekim 2020 • 20:40
    Bu alican kerim bilibi oğuzhan arazi kim aldıysa helal olsun diyorum bu çöpleri iyi kakalamış rehayada helal olsun iyi çlştırmış.hoca geçen hafta 1antrenman diyosun bu hafta ne dicen merakla bekliyoruz.iki pas yapamayan rezil bi takım.boluda amatör top oynayan herkes biraz antrenman yapsa bu arazdanda ali ketendende kerim alıcıdanda alicandanda iyi oynar.adsmlar yatmaya gelmiş rezil herifler yenildiğimiz takıma bak çoluk çocuk.aldığı paranın hakkını vermeyen defolsun g
  • enolkuru
    1 Kasım 2020 • 11:03
    bence kaleci artık dinlendirilmeli dort goldede hatası var kral çıplak bunu birisi söylemeli
  • Saydoan
    1 Kasım 2020 • 13:41
    Takımda defans dışında birde Melih dışında bu takıma katkı yapan yok. Bu adamları araştırmadan, menajerlerin kakalamasıyla alanlara yazıklar olsun. Bu kalecide özgüven patlaması yaşıyor ilk iki goldede hatası var. Kerim denen sağ bekle, babası yaşındaki solbek Muhammed'e bakınca aradaki farkı net olarak görüyoruz. Biran önce ciddi önlemler gerekiyor. Yoksa çok geç oLacak. Yönetim hoca konusunda da yanlışlık yaptı. İki yıldır boş olan Ada'mı kurta
  • MT
    1 Kasım 2020 • 17:17
    Bu transferlerin neredeyse tamamı önceki takımlarının kötüleri. Her zaman söylerim sayın yöneticiler, eğer paran yoksa eski takımındaki hırslı topcuları tutup yine basarıya hasret topcuları alacaksın. Mustafa Durak gibi, Guido gibi hırslı oyuncuları gitmek istemedikleri sürece yollamayacaksın. Aykut,Melih,Mosquera,Burak disinda ariyorum bulamiyorum. Bu adamlarinda kötü gunleri oluyor ama HIRSLILAR.
  • smail
    1 Kasım 2020 • 18:11
    Bolu sporun başkanı yokmu.Ciksin bir açıklama yapsın.Ne bu futbolcilarin hali bunlar hicmi antraman yapmaz,kosmasinidami bilmezler.Elli altmış metre rakibe koşu alanumi bırakılır.ne bu kepazelik ne birezillik.Ocak yini beklemeye gerek yok.kim aldıysa bu oyuncuları onlara verin.bunlara BOLU SPOR forması haram olsun.
  • zer
    1 Kasım 2020 • 19:23
    Reha Hocam bu takım sizin kariyerinizi yakar.İstifanızı verip çıkın bu cehennemin içinden.
  • Cello
    1 Kasım 2020 • 22:51
    Yüregiyle oynayacak olan oynasın oynamayan boluyu terketsin yeter la bir haftayı iple çekiyoz ha bu hafta olacak ha bu hafta olacak arpa boyu ilerleme yok ayıp bişey ya sizin yaptıgınız resmen ekmek yediginiz kaba scmaktır baska bi acıklaması yok